艣roda, 3 kwietnia 2019

Florentynki czyli ciastka z nasion


馃挐 100 g p艂atk贸w owsianych drobnych
馃挐s艂odzik jaki艣 u mnie 4 艂y偶ki miodu sztucznego
馃挐100 g pestek nasion co chcecie u mnie resztki sezamu,siemi臋 lniane i wi贸rki kokosowe
馃挐 1 jajko
馃挐 6 kostek czekolady drobno posiekanej ( tylko ani s艂owa dzieciom 偶e by艂a jaka艣 czekolada w domu hehe akurat osta艂o si臋 6 kostek kt贸re wg mnie wystarcz膮). ..
馃挐 Zapach migda艂owy kilka kropli
P艂atki owsiane wsypa膰 do miski plus czekolada drobno posiekana,reszt臋 pestek ,s艂odzid艂o i wbi膰 jajko. Wymiesza膰 wszystko bardzo dok艂adnie. Ja wzie艂am foremk臋 serduszko po艂o偶y艂am na blasze wy艣cielonej papierem i upycha艂am mas臋 w 艣rodku foremki, delikatnie podnios艂am i wypchne艂am na papier o dziwo kszta艂t zachowa艂o. to co na talerzyku to reszta masy w d艂oniach formowana. Piec w 150 stopiach oko艂o 20 minut. Ja piek艂am 15 minut z termoobiegiem a reszt臋 bez. S膮 mega pyszne i chyba mega zdrowe, takie prawie fit???

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz