środa, 3 kwietnia 2019

Ciasteczka kukurydziane

150 g mąki pszennej
200 g mąki kukurydzianej
150 g cukru pudru
150 g masła u mnie margaryna
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
1 jajko
ulubiony zapach u mnie pomarańczowy
Zagnieść zwarte ciasto, margarynę potarkowałam zimną z lodówki. Użyłam tu swojej maszynki do wyciskania ciasteczek,jest ona bardzo delikatna i nie każde ciasto nadaje się do niej. Kto ją ma wie o co kaman....te ciasto jest mega plastyczne i maszynka cudownie wyciska wzorki. Można też wycinać dowolne kształty foremkami, robić kulki i wyciskać wzorki, jak chcecie. Piekłam w 180 stopniach około 20 minut ale trzeba patrzeć samemu na spód i wierzch, zmieniać piętra w piekarniku. Polecam z całego serca nie wiem skąd przepis to źródła nie podaję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz