wtorek, 9 kwietnia 2019

BABKA ZAPARZANA


BABKA ZAPARZANA. Prosta szybka smaczna nic więcej nie trzeba dopisywać. Przepis pochodzi z mojej grupy. Ale jego wersji jest masa w necie więc autor nieznany.
1 margaryna 250g rozpuścić i zagotować nie studzić
4 jajka
1 szklanka cukru
1 szklanka mąki ziemniaczanej
1 szklanka mąki pszennej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
ulubiony zapach
jeżeli chcecie dwu trzy kolorową to np kakao,mak, wiórki po 3-4 łyżki
ja dałam 4 łyżki kakao typu nesqiuc
Jajka ubić z cukrem na puszystą masę,dosypywać cukier.Powoli dosypywać obie mąki i gorącą margarynę, ja wlałam prawie wrzącą.Pomiksować chwilę, DOPIERO TERAZ dodać 2 łyżeczki proszku do pieczenia ale bez przesady nie czubate Zmiksować i wylać część do formy wysmarowanej tłuszczem i wysypanej bułką tartą, kaszą manną czy czym tam lubicie. Do tego co zostało dodać kakao, mak, co chcecie i wylać na resztę.Przemieszać widelcem. Ja piekłam 45 minut do suchego patyczka, sprawdzać koniecznie bo każdy piekarnik piecze inaczej. Piekłam w 180 stopniach. Wkładałam do zimnego. Dowolnie udekorować. Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz