piątek, 1 marca 2019

Pączki Budyniowe nr 1

We are the champion... Aż chce się zaśpiewać 😂😂😂 tyle lat, tyle przepisów 🤦🤦🤦 i na starość w końcu mam kółeczko, obwódkę 😂😂😂
Napiszę jak ja zrobiłam a na 👇 końcu podam link oryginalny gdzie znalazłam
1/2 kg mąki pszennej
2 szklanki mleka
1/2 szklanki cukru
75 g margaryny lub masła
3 jajka
1 budyń 40 g waniliowy
50 g drożdży
2 łyżki wódki dałam smakową
💝 💝 💝 💝 💝 💝 💝 💝 💝 💝 💝
➡️Jajka ubić mikserem ze szczyptą soli na puszystą masę.
➡️Ugotować budyń w 1,5 mleka z cukrem (1 szklanka mleka zagotować, w pół rozrobić proszek)
➡️Pół szklanki mleka podgrzać, dać ciut cukru, wkruszyć drożdże i łyżkę mąki, wymieszać i niech rozczyn zacznie pracować
➡️Budyń podzielić na pół. Do jednej połowy jeszcze gorącej dać margarynę i wymieszać. Drugą część zjeść lub zostawić do nadziania pączków.
♥️ Do miski wsypać mąkę, wlać rozczyn, pianę jajeczną, letni budyń z margaryną i wódkę. Zagniatać elastyczne ciasto. Powiem prawdę było zabawy z nim, podsypywałam mąki konkretnie, ale w końcu opanowałam go i nie klejące się rosło sobie w misce pod ścierką. Potem urośnięte jeszcze pogniotłam i podzieliłam na 20 części. Rękoma w oleju robiłam zgrabne kulki i przykryłam ścierką  jeszcze aby podrosły. Rozgrzałam olej i wrzucałam po 4 ale dupką czyli tym na czym leżało do góry. Pięknie smażyły się po przewróceniu wyszła obwódka Yes Yes Yes 💝 ściekły na ręczniku papierowym, szprycą nabiłam je dżemem, resztą budyniu i kremem z herbatników 🤤😋🤤😋🤤😋🤤mimo zabawy to jest mój numer 1♥️

https://gotujzcukiereczkiem.pl/paczki_i_racuchy/paczki-budyniowe-z-wisniami/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz